boncukannesi123 Kızlar boşandıktan sonra soyad değişikliği nasıl yapılıyor ? Nüfusu aradım önce e devlette güncellenmesi lazım dediler bu ne kadar sürede oluyor direk soyad mı değişiyo internetten baktım başvuru filan diyo Bilgisi olan varmı
Hakkakk boncukannesi123 iki tarafa da kağıt gelip sonuç kararı gelip karar kesinleşince kalkıyor. Sizin bişey yapmanıza gerek yok mesela ben temmuzda boşandım ama eylülde karar kağıdı adamın eline ulaştı ozaman kesinleşti e devlette soyadım kızlık soyadım halini aldı
Sevvedaa boncukannesi123 karar kesinleşir valiliklere gider evrak nüfus müdürlüklerine ulaşır ve sistemde boşanmanız işlendiği an kimlik yenilenebilirsiniz. E devlet avukatınız yada uzarsa mahkemenizin kaleminden bilgi alabilirsiniz. Sonra bankaya kimlik kartı bedelini ödeyim bir biyometrik fotoğraf ile herhangi bir nüfustan değişebilirsiniz. Tabi nüfus için de randevu almayı unutmayı. Eski bir nüfusçum ama unutmadım bir çok şeyi :) Bu arada hakkınızda hayırlısı olsun
boncukannesi123 Hakkakk kesinleşme şerhi uyapta gözüküyor hatta avukat arayıp hayırlı olsun kimlik değişimi yapabilirsiniz dedi herhangi bir kağıt gelmeyecekmiş yani
Hakkakk boncukannesi123 bekarlık soyadınız olarak güncellenmiştir yani e devlette . Benim de avukat yazdı 1 dk sonra baktım bekarlık soyadımdı.
Hakkakk boncukannesi123 bugün mü aradı cnm hafta sonu olduğu için olmasın kesinleşince hemen düşüyor çünkü. Ayy çocuğun varsa zaten kurtulamıyorsun inan.
boncukannesi123 Hakkakk var canım var 10 aylık bi bebeğim var hiç sorma 😔 cuma günü aradı kesinleşti diye
MucizeKalbim boncukannesi123 boşanmaya nasıl karar verdiniz. Zor bır karar bebekte var. Bende düşünüyorum da napcam bilmiyorum
Hakkakk boncukannesi123 hakkınızda hayırlısı cnm inş saygılı bir Anne baba ilişkiniz olur biz kuramıyoruz maalesef
Hakkakk boncukannesi123 benim de okadar ani olduki şiddet gördüğümde bile boşanamamışken bir kavgayla annemin evine geldm sonrası hala annemin evindeyim. Demekki allahım hayırlısını hayırlı zamanda veriyor hatta bir kaç kez de barıştık gibi ama yine birbirimize girdik yani rabbim neye ol derse o oluyor .
boncukannesi123 MucizeKalbim canım karar verme durumu olmadı aslında bizimkisi çok zor süreçlerden geçtik. ben aslında annemin evine kafamı dağıtmaya gelmiştim bu arada abime gidip bir çok yalan yanlış şey söylemiş yüzleştik yalanları ortaya çıktı sonra acaba düzelir mi diye yine 2 gin gittim eve yüzüme bile bakmadı çıktım geldim tekrar bir daha da gitmedim
boncukannesi123 Sevvedaa yaaa çok teşekkür ederim ☺️ peki e devlette nereden öğrenebilirim kesinleştiğini direk soyad değişmiyor o zaman
Sevvedaa boncukannesi123 nüfus işlediği an e devlet otomatik güncellenir. Arama bölümüne nüfus kayıt örneği yazın öyle bile görünür bence
boncukannesi123 Hakkakk kesinlikle öyle belkide o zaman hayırlı değildi. Canım bizde öyle değiliz maalesef çocuğu şimdiye kadar 3 kez filan gördü öocuk zaten tanımıyor 1 yaşına girdiğinde her oazar Almaya gelecek bakalım neler yaşayacağız
Hakkakk boncukannesi123 hayırlsıı cnm inş saygılı olur senin anneliğine. Zaten türkiyede boşanmış kadın olmak hem maddi hem manevi zor bir durum. Bir de çocuğunun babasıyla olan durum daha da zorluyor hayatı hayırlısı canm ne diyeyim rabbim yardımcımız olsun hem anne hem babayız