Kızlar niye böyle oluyor anlamıyorum emmiyor. Sağdığım sütümü veriyorum içmiyor. Mama zaten asla yemiyor. Ne oluyor bu çocuğa artık sabrım kalmadı. Aç olsa ağlar diyorum ağlamıyor. Bezine bakıyorum kup kuru. Gece 12de emdi nasılsa gecede 2-3 kere kalkıyordu emmeye sabaha 9’a kadar uyanmadı. Bezi taş gibi oluyordu bakıyorum şimdi ıslaklık göstergesi bile mavi olmamış . O kadar saat çok az çiş yapmış . Çocuk emmek istemiyor yüzüme gülüyor , damaklarıyla meme ucunu sıkıştırıyor çekiştiriyor. Sütüm de var sağıp sağıp vermeye çalışıyorum biberon bile kabul etmiyor ne yapacağım ben ya