Merhaba arkadaşlar 41 günlük bebeğimi sürekli emziriyorum ve emzirdikten sonra bazen sağıyorum yani yumuşak göğüslerim mastit veya tıkanma olamaz diye düşünüyorum. Bu sabahtan beri sol göğsümde zonklama ve sızlama var. Acıyla uyandım şişmişti o yüzden sandım hemen sağdım kendimi ve bebeğimi emzirdim sonra yumuşadı ama sızı ve zonklama gitmiyor dokununca daha çok acıyor bunu yaşayan var mı ? neden böyle oldu bana yardımcı olabilir misiniz?