Busraaa00 Merhabalar 🫶🏻 Bebeğim 15 günlük ilk başlarda bu kadar değildi ama bir kaç gündür emzirmede çok zorlanıyorum göğüs ucum kurumuş ve inanılmaz acıyor ve bebek emdikten sonra içinde sızlama oluyor öneriniz var mıdır artık ağlıyorum canımın acısından ne yapacağım bilmiyorum 😢
Halimea Busraaa00 mustelanın göğüs ucu kremini kullanin cnm benim, birde bebisi emzirirken göğüs ucunu degilde halka kısmından vermeye çalışın ilk bebegimde kinse bana söylememisti 😣 gögüs ucumun yarısı kopacatı nerdeyse .
Sebusebu Busraaa00 lansinoh filan rutin kullanman gereken nemlendirici. Ama yara olduysa eczaneden pomat al kesin çözüm
CizerBirAnne Busraaa00 bence en iyisi gümüş kapak. Hiiiiç krem sürmedim, gümüş kapağı düzenli kullandım yara da olmadı kuruma da. Tavsiye ederim.
Busraaa00 GSevilay65 lansinoh kullandım fayda etmedi dün gece eczaneye gittim orada Lanolin diye bir krem verdiler umarım iyi gelir , ay ismini bekliyorum kremin önerilere açığım :)
Busraaa00 Halimea Çok teşekkür ederim yarın alacağım o kremi inşallah iyi gelir bana da , ben tavsiye üzerine lansinoh almıştım daha kötü yaptı göğüs ucunu, dün gecede eczaneye gittim Lanolin diye bir krem verdiler bu gecede onu deneyeceğim bakalım artık
Busraaa00 Sebusebu eczaneye geldim de pomat için hangisi olduğunu sordular tam isim istediler eğer isim varsa verir misiniz
Halimea Busraaa00 insallah iğlesir cnm ya geçmiş olsun , benim doktorun yazmıştı kremi cok sukur yaram falan hiç olmadı .
aybikebusraa Garmastan iyi gelmezse madecasol dene canım ben çok çektim en önemlisi emzirme pozisyonunu düzelt başta türlü ne sürsende geçmiyor ☹️
Busraaa00 CizerBirAnne Ya tek denemediğim o kaldı şuan emziridğim için kullansam geç kalmış olur muyum
Eciss CizerBirAnne gerçekten bir mucize gümüş kapak sayesinde çok konforlu emzirdim hiç yaram olmadı kime tavsiye ettiysem dua aldım hep 🥰🙏
CizerBirAnne Busraaa00 ben de doğumdan sonra kullanmaya başladım, sonradan kullanmaya başlayan da çok var. Geç değil bence.
Busraaa00 CizerBirAnne gerçekten o kadar krem kullandım faydasını görmemiştim gümüş kalkanlar toparladı 2 gündür kullanıyorum emzirirken ise göğüs koruyucu takıp emziriyorum yaralar geçince inşallah normal emzirmeye devam edeceğim