Kizlar adetim biteli 19 gun oldu kasıklarımda bir sancı var aşağı doğru bastırıyor.2 gün once butun gün ve dün tüm gun afedersiniz çişini yaptıktan sonra son 2-3 damla kan geliyordu pembe kan.ve hala devam ediyor ne bu başına gelen varmı. Korunmasız ilişkimiz oluyor. Ayın başında test yapmıştım kan testi 0.100 çıktı değer gebelik çıkmamıştı yani ne bu sizcee su an gebelik olma ihtimali olabilir mi idrar tahlilerim felan hepsi temiz adetime daha 7 gün var.