Merhaba hanımlar kızım 17 aylık parka vs götürdüğümde aşırı heyecanlı davranışlar sergiliyor ordan oraya koşuyor her büyük çocuğun yanına gidip abla abi diyip onlara dokunmak istiyor sürekli,başka çocukların oyuncaklarını gasp edip elinden aldığımda krize giriyor.Sürekli parka da gidiyoruz,kuzenleriyle de oynuyor ama bi sıkıntı olabilir mi acaba,parktaki diğer çocuklara bakıyorum hepsi kendi halinde takılıyor hiç biri kızım gibi heyecanlı davranışlar sergilemiyor bir uzmana götürsem mi sizce