saresmami Kizim sabahtan beri atesleniyor ilacla düsüyor sonra yine cikiyor. Yarina kadar devam ederse takipli doktoruna götürcez. Hastanenin aciline mi gitmeliyiz yoksa takipli doktorun polikligine gitsek skinti olur mu?
Balkizlarim saresmami havalarda sıcak inatçı ateş ise bence acile gidin çıkıyor diyorsunuz gecesi var bide bunun ✨
Hakkakk saresmami canm enfeksiyon mu var . İnş yarına çıkmaz bir daha . Enfeksiyonda genelde tekrarlayan ateş oluyor ilaç tedavisiyle ancak geçiyor
saresmami Balkizlarim insallah bidaha cikmaz 🥺 simdi ikinciye cikti yine verdim ilac. Umarim bidaha tekrarlamaz
saresmami Hakkakk yeni dogan döneminde idrar yolu enfeksiyonu gecirmisti bir kere ama 🤷♀️ Bol bol da su iciyor aslinda 🥺 umarim degildir 😔😔