yigitinaannesii Kızlar merhaba, bu klimayı kullanan var mı? ev 31 derece, klimayı çalıştırmak istiyorum 25 derecede çalıştırıp turboyu en düşüğe alsam bebeğime zararı olur mu? pervanelerini yukarı nasıl ayarlıyoruz bide bilen var mı?