Dün vücut ağrısıyla kalktım ateşim 39du. Eşimi çağırdım hastaneye gittik enfeksiyon çıkmadı doktor covit olabileceğimi söyledi. Serum takıp gönderdiler. Tam toparlandım derken eve gelince tekrar ateşim yükselmeye başladı. Eşim sağolsun her şeyi yapıyor yardımcı olmaya çalışıyor ama bebeğimden uzak kaldım 2 gündür. Gece 4e kadar 39 derece ateşle bekledim çocukla tekrar hastaneye gitmek zor olacaktı. En son aşırı ter attım ateşim düştü uyudum biraz ama şuan yine yükselmeye başladı ateşim. Artık vücut ağrısı halsizliği geçtim çocuğuma bakamıyorum emzirmeye alıyorum sadece o da anlamış gibi emerken bile gözünü ayırmıyo benden. Şimdi gitsem yatış verseler naparım hastanede bilmiyorum. Parol harici ilaç veremem dedi doktor onunda bi faydası yok bitkisel bişeyler önerebilecek var mı ne yapsam daha çabuk toparlanırım🙁