Yavrupanda Daha 3 ay 8 günlük Sürekli ağlamaları var Asla yatmak istemiyo Gezdirsemde cırlıyo yatırsamda kaldırsamda🤦♀️ 4.ay dedikleri şimdi başlarmı 🥺 Birde elleri hep ağzında 🤦♀️ cok tecrübesizim soracagım kimsemde yok Bana bi yardım 🙏😳
Nefeess Yavrupanda ay atağı içindesiniz ben 4. ay dolunca yaşanacak sanıyordum ama 3ay+ itibariyle 4. ay atağı başlayabiliyor o el 6 aylık olduk hala ağızdan çıkmıyor maalesef
Asyakusunannesi 3 ay 6 günlüğüz bizde öyleyiz özellikle bugün pek huysuz 😀🥹 hava sıcak ev sıcak belkide o yüzden yapıyor diye düşünüyorum birden ağlamay baslıyor
Yavrupanda Asyakusunannesi bizim ev denize karşı fıldır fıldır Sıcakla alakası yoktur bence🤷♀️ Salya ağız akmaları başladımı sizinkinin
Asyakusunannesi Yavrupanda o 1 aydır falan var ağzından şıpır şıpır akıyor 😅 bizimki sıcaktanda bunalıyor ev 31 dereceyi gördü bugün
cavcier 3 ay 7 günlük bizde de durumlar aynı. Meme reddi uyku reddi ani ağlamalar huzursuzluk uyku bölünmeleri. 4. Ay atağı mı acaba ya ? Ama daha erken değil mi? Ne kadar sürer ki bu?