Senay16 Merhaba kızlar yine ben . Derdin bitmedi diyeceksiniz ama gerçekten de öyle oldu. Bebeğim 10 günlük . İlk 3 gün sütüm gelmedi bebeğim biberona alıştı emmiyor .sütümü sağıp veriyorum . Emdirmeye çalışsam da uykuya dalıyor hemen . Doğduğundan beri çok derin uyuyor iki saatte bir beslemek için uyandırmaya çalıyorum resmen yarım saatten fazla uğraşıyorum uyanmıyor. uykulu haliyle biraz süt içiyor öyle .doktoruna yazdım enfeksiyon olabilir hastaneye getirin yazdı gittik tahliller yapıldı herşey normal çıktı şükür doktor genetik olabilir deri ama Çok zorlanıyorum hem uyanmıyor hem süt içmiyor sagmaktan uyuyamıyorum zaten ne yapacağım bilmiyorum çom çaresizim . Benim gibi olan var mı ?
1996fatma Senay16 canım sarılık olabilir 2 saate bir uyandırmaya çalış eğer uyanıyorsan sarılık değerini mutlaka olctur
Ugurluyolum Senay16 bizimde öyleydi sarılık değerimiz yükseldi bizim biraz idare et canımm ilerde açlığı hissrttiğinde kendi uyanacak zaten ben burnunu sıktırıyodum ağzına süt akıtıyodum zorlan bikaç damlada olda akıtıyodum ağzına düşürdük öyle çok şükür
Elifinannesii_ Bizim de o zamanlar öyleydi üzerini soyuyordum , altını açıyordum yine uyanmıyordu. Yine de zorla uyandırmaya çalışın
Miran-pozan22 Benimde oyleydi sarilik olmus hastanede yatti gecti tekrar basladi oda anne sutumde sarilik varmiwls
Mirayberen Miran-pozan22 bizimde öyle sarılık var bebeğimde 20 günlük oldu hastanede yattık mavi ışık verildi ama hala sarı ne yapıcağımı bilmiyorum
MelikeBade @Senay16 topuklarından bıraz sıkardım ben bıraz kulak memesine bastırırdım zorlada olsa uyandırırdım o şekilde . Diyeceksiniz bebeğe nasıl kıydın minicik bebeğe yapılır mı bunlar hem kardeşim hemşire hemde yenidoğan hemşiresi olan bi arkadasım var onlar bana makul bı sekılde gosterdıler o sekılde yaparak uyandırdım
Senay16 MelikeBade bende topugunu sıktırıyorum sma uyanmıyor yinede kulagıylada oynuyorum banamısın demiyor uyanmıyor altını açıyorum biraz uyanır gibi oluyor az süt içip tekrar uyuyor
Senay16 Sarılık değerlerine baktırdım kızlar sarılıkta yok enfeksiyon da yok ama yinede uyanmıyor doktor genetik diyor ama ne yapsam kalkmıyor bende ayak topuklarını sıkıyorum kulaklarıyla oynuyorum ama uyanmıyor yinede 😞😞
Senay16 Mirayberen geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah. Bizim sarılık değerlerine bakıldı doktor değerleri iyi sarılık yok uyuması genetik olabilir dedi
Miran-pozan22 Mirayberen anne sutunuzde vwrdir belki benimki gibi bol bol emzir gececk ondan sonra gaz sorunu baslayack bnm psikojim bozuldu
Omerbatu Mirayberen kaç günlük bebeğiniz benim oğlum 50 günlük oldu hala sarılığı var 4 gün yoğun bakımda fetotetapi aldı.esas kritik zamanı geçtiği için kendiliğinden geçmesini bekliyoruz oda yaklaşık 3 ay sürer dediler.sizin kritik dönemdemi
Sdfplt Mirayberen 35 günlüğüz hafif sarılık bizde de devam esiyor, kızım 10 günlükken fototerapi aldık düştü ama bazı nadir sarılık türleri 1-3 ay sürebiliyormuş, kilo alımı iyiyse sorun değilmiş, çiş ve kakayla zamanla atacaktır, endişe etmemeliymişiz 😌
Senay16 Ugurluyolum sagol canım ne zaman uyanır acaba açıldığında sizde ne zaman geçti bu durum ? Biz 10 günlük olduk şükür sarılık çıkmadı iki gün önce baktırdık sonradan yine çıkabiliyor mu sarılık ?
Ugurluyolum Senay16 canım bebeğim yoğun bakımda kaldı 5 gün çıktığında sıkıntı yoktu ben emzirmek istedikçe yanımdakiler uyandırma uyusun yaptılar bırakmadılar sonra 15e kadar yükseldi zatrn ben anlamıştım yüzü sararmıştı gözlerinin içi Sonra dediğim gibi emzirdim bazen saat başı veriyodum en geç 2 saatte bir geceleri alarm kuruyodum sürekli sonra acıkmayı hissedince kendi uyandı hiç müdahele etmedim ben
Yusufenes Senay16 benm oğlumda öyleydi ne yapsam asla uyanmazdi bende kendimce bı çare buldum doktorun dediğini hep yaptım ama asla uyanmazdi bende elim ılık iken tenine dokunuyordum koltuk altı göğsü vs elimi oralarda gezdiriyrdum birde ilerde sarılık olmaması için hem iki saatte bir emzirin hemde helva yiyyn banada arkdsm demişti ben faydasını gormstm dediğim gibi benm oğlumda aynı sızın cocugnz gibiydi inşaallah sizde faydasını görürsünüz