Kizim 8 aylik bu sabah biseyi yoktu ilk uykusundan atesli bi sekilde uyandi 37.9 gördüm atesini calpol verdim. Yavas yavas düstü. ilacin etkisi gecince tekrar cikmaya basladi bu sefer 37.5 görünce yine verdim. Mizmizligi ve atesi var sadece onun disinda herseyi normal. Sizce neden olabilir? Sadece zibin ile duruyor. Nezaman hastaneye götürmeliyim neye dikkat etmeliyim? Tavsiyeleriniz nedir bacilar?😔🥺