Nesrinhanimm 2 ay 11 günlük bebekle uçağa binmede sakınca varmıdır. Bilenler yardımcı olursa sevinirim
Fenty Nesrinhanimm Hayır sakıncası yok binebilirsiniz zaten uçak sesinden de uyur daha rahat gidersiniz.
CizerBirAnne Nesrinhanimm biz de haftaya kızım tam 3 aylıkken bineceğiz uçağa. İnişte ve kalkışta emzirin ya da mama verin diyorlar kulaklarının basınçtan rahatsız olmaması için. Ama başka öneri olursa ben de şurada bekleyeyim 😊
Nur6102 Nesrinhanimm bişey olmaz 25 ve 55 günlük bindim uyudu hemen ikisinde de meme bile almadı basınçtan kulakları zarar görür diye korktum ama bişey olmadı çok şükür şimdi 4 aylığız 5 aylıkken yine bineceğiz inşallah
TalentedMom VERA19 şuan ne kadarlık ben de ilk defa oğlumla binicen 2 yaşında çok korkuyorum durmaz diye
ikikoalaanasi Nesrinhanimm ikisiyle de doğduklarından beridir seyahat ederiz. Hiçbir sıkıntı olmuyor, endişelenmeyin
YavuzAnnesi Nesrinhanimm biz bindiğimizde 28 günlüktük. 2 saatlik bir uçak yolculuğu geçirdik yarısında emzirdim yarısında uyudu 😂