Kızlar kızımı güç bela emziriyorum 4 ay 24 günlüğüz. Emzirdim baktım yemiyor zorla biberonla sütümü içirdim 100 cc kadar yedirdim. Bugün kahvaltıya gittik uyuyamadı filan altını aldım uyuttum 3 saat uyudu. Uyuduğu için mi çiş yapmadı ya bu kadar sürede çiş yapması gerekmez miydi ? 😔 emmedi gittim sütümü de içirdim. Bezin ıslaklık göstergesi sapsarı duruyor