serayurtsever_ arkadaşım şuan hastanede kızıyla birlikte 6 aylık kızıkusma ıshal ateş ten gitti doktora rotavirüs çıkmış serum takmışlar. Kolları kelebek takmışlar. Zamanında dedim canım yaptır nereden geleceği belli olmazın hastalığın kötü yapıyor çocukları . Bana dediği cümle “ Annelerimiz bizi aşıyla mı büyüttü sanki knka “ üzüldüm ama iş işten geçti malesef