SailorMoon_ benim kızımda severek gidiyordu birden gitmeyeceğim diye ağlamaya başladı. Pedagogla görüştüm bugün çok normal olduğunu söyledi. Oyun yeri değil okul olduğunu, kuralların olduğunu fark ettiğini o yüzden böyle yapmış olabileceğini söyledi. Zamanla aşılırmış bu durum. Sürekli kreşe gidecek misin gibi sorular sormamak gerekiyormuş bir de🌺