Hazelzkn12 Bebeğimin ayak baş parmak tırnağı doğduğundan beri böyle büyüdükçe geçer diye düşündüm ama 9 aylık oldu hala böyle neden olur böyle bebeği böyle olan anneler varmı acaba
momandad_16 Hazelzkn12 bilmiyorum canım ama benim oğlumunda çok kırılıyor ayak tırnakları 9 buçuk aylık
masal2323 Hazelzkn12 benim bebeğimin de tıpa tıp aynısı ama canım düzelmeye başladı eskiden iyice gömüktü
Ball-kizimm Hazelzkn12 bi yakınımın bebeğininkide böyle doktor şişmanlıktan demiş canım bebegin tombiş gibi de duruyor bilemedim🤭