Sezeryan doğum yaptım doğum sonrası kanamam 41 gün felan sürdü. 2-3 gün normal akıntım geldi.
Sonrasında tekrar kanamam devam etti neredeyse 1hafta 10 gündür ara ara kanamam oluyor. Bu durumu yaşayan var mı aranızda.??
Günlük hayatıma devam edebilir miyim acaba?(ilişki açısından)