Rabia4747 Kızlar anne sütü alip bebeği zayif olan varmı benimki zayif tombiş olmasini çok isterdim :(
Streptekok Rabia4747 normale döner canım doğdukları kilosundan düşüp ,tekrar almaya başlıyorlar normal yani
birkediannesi Rabia4747 zayıf değil yani çevre baskısı var sanırım öyle olduğunu düşünüyorsunuz. Aylık 500 gr dan aşağı almadıkça sorun yok.
Littlebird Rabia4747 hiçte zayıf değil gayette normal kendi kendinize takıntı yapmayın kilo meselesini. Sağlıklı olsun en önemlisi o. Bizim milletin sıkıntısı zaten kilolu bebeği sağlıklı sanmak
babyfaceee AntiSosyallKelebek 20 kg olsun istiyorlar dünden beri böyle bı kaç posta denk geldim şaka gibi😂
FerdAzraMira Yazannesi1 bende anlayamadım açıkçası zayıf denemez çünkü benim bebeğim de 54 günlük 4.500 kilo