Ozlemdursun16 doktor acile gittiğimiz gün yapılan tahlillere baktı. Bu enfeksiyon değeri için antibiyotik kullanılmaz dedi. Karnında göğsünde beneklere baktı boğazına baktı. Bu çocuk soğuk algınlığı geçirmiş anlamadınız mı dedi. Hiç anlamadık burnu bile akmadı dedim. Bu kırmızı dökğntüler enfeksiyon dan kalan döküntüler dedi kakası kendiliğinden normale döner dedi antibiyotik falan kullanma dedi. Bu çocuk iyi dedi şükür .