Kevseryldz Alparslan_habip hastaneye gidin çok küçük 37 derece yenidoğanlarda sıkıntılı olabilir. Üzerini ince tutun
nidas_mom Alparslan_habip yeni doğan bebeklerde ateş olduğu durumda hemen doktora götürülmeli. Kendiniz bir müdahalede bulunmamalısınız.
Ball-kizimm Alparslan_habip 0-3 aylık dönemde doktorumuz 37,5 ve üstünü geçerse bu durumda hastaneye gelmemiz gerektiğini söylemişti 37,5u geçmedigi sürece korkmana gerek yok demişti