MYldrm Merhaba bebeğim 14günlük iki ayağının baş parmaklarının tırnakları gömülü batık , böyle bir durum yaşayan var mı acaba? 😢
ElvinDeniz MYldrm bizde 10 günlükte yaşadık malesef baya kötüydü hatta sarı iltahap olup şişmiş ti doktorumuz günde 2 defa batikon dök başka bir şey yapma iltahap kuruyup tırnağı dışa atacak demişti gerçekten de öyle oldu 3 4 günde düzeldi. Batikon damlatın tırnağa günde 2 defa
MYldrm ElvinDeniz Geçmiş olsun. Daha iltihaplanma falan belirtisi yok bizde ama iki parmağı da öyle ve tamamı gömülü bir kenarı bile değil :( ortopediye götürmeyi düşünüyorum yarın
ElvinDeniz MYldrm hiç gerek yok diorum ya bizim daha kötüydü dediğimi yap çocuk doktoru önerdi bize de ve sende iltahap daha oluşmamış olmadan tırnağı dışa atar