zeynepkeskin19 bende dış gebelik geçirdim değerim 250 ye kadar çıkmıştı. Zaten sorunlu gebelik kendini belli ediyo takip önemli. Düzensiz artıp azalıyordu değerim. Ve normsl otururken bi ands bıçak saplanırcasına sancı giriyordu, 2 3 dk içinde gözyaşlarım kendinden akıyordu sancıdan kıvranıp 2 büklüm oluyodum. 5 dk içinde birşeyim kalmıyodu sanki o sancıyı çeken ben değilim. Sizin değeriniz 5 gebelik var ama kimyasal gebelik de olabilir. 1 haftayı beklemeyip 2 güne bi sağlık ocağına gidip kan verin bence.