Dnzdevrimmm34_ canım ben eylülde doğurdum 3 günlüktü dışarı çıkarıp gezdirmeye başladım valla batıl inançlara kulak tıka, hemde yarım saat 1 saatte değil bildigin öglen cıkar akşama girerdik eve,acıktıkca uyanmasa bilr emzirirdim kolik bi bebekti bebek arabasına bayılırdı saatlerce uyurdu eve girdigimiz an uyanır aglamaya baslardı😂