Zey123 Mommyyigit ben açıyorum artık odanın kapısını açık bırakıyorum çok soğuk olmaması için yoksa uyumuyor sıcaktan odanın derecesi 30 oluyor anında çünkü çok fena
Nilkiz Bende açmaya başladım bugün hava 30 derece Urfa da ama kıZıma ne giydirceğimi şaşırdım uyku tulumu yok. Kısa kollu zıbınla üşür mü ne giydirsem ? 4 aylık bebeğim