watermelonlove kızlar sizce buna uygun ne renk şal takabilirim kızımın hem doğum günü hemde 1 yaş çekiminde giyeceğim öyle abartılı bir elbise tercih etmedim.
cahillesohbetikestim watermelonlove krem ya da çok uçuk lila gibi düşündüm ya da eşarp seviyorsanız çiçekleri bu renk olan bir eşarpta güzel olur 🤭 aslında fotoğraftaki şal da güzel 🤣
Ball-kizimm watermelonlove mankendeki vizon güzel olmuş😂 beyaz takarsan çok sırıtabilir ama krem güzel olabilir
161121 watermelonlove beyaz çok güzel durur yada aynı tonlarda ayşegülgüneş şallarına bakabilirsin desenli modellerine
Halimea watermelonlove ben elbiseyle aynı renk takardım yada koyu krem beyazda olabilir başka renk gitmez cnm🤗 gulle gulle giyin cnm benim