Papatya2636 Kızlar sekreter 2 haziran 8.30 gelin dedi ama ne adımızı aldı ne başka bişey randevu alayım orada gider ortada kalırım diye randevu alınmıyor🤷🏻♀️Sizler nasıl gittiniz gitsem alırlarmı hemen bilemiyorum