Merhabalar. Bebeğim 4 aylık ve gözünün birinde, daha doğrusu tam olarak gözünün koyu kısmında böyle yağ tabakamsı bir leke var gibi. Normal midir? Yani göz rengi tam oturmadığı için mi diye düşündüm ama emin olamadım. Haftaya göz doktoruna götüreceğiz ama size bir sorayım dedim. Yardımcı olursanız sevinirim