Selamlar, 1 hafta sonra 7 aylık olacak bebeğim. Doğduğundan beri gece uykusu çok iyi ancak 00.00 gibi yatıyor. Sabah da 11.00 de uykudan uyanıyor. Bu aralıklarda 3 kere emziriyorum.
Gün içinde iki uyku yapıyor, onların da saati belli. Ama şu gece uykusunu geriye çekmeye cözüm bulamadım. Erken uyandırdığım günler bile yine gece 00.00 gördük.. öneriniz var mı?