Hakkakk Kızlar oğlumun ateşi hep bu aralıkta normalde kışın 36.2 geçmezdi acaba sıcaktan mı hasta da değil ama??
Dondurmalikahve Hakkakk o ateş değil canım dediğin değerler normal hava sıcaklığı da etkiler ama herhangi bi sıkıntı yok
Hakkakk Dondurmalikahve teşekkürler cnm istanbulda 41 derece hissedilen şuan inş ilerleyen günlerde artmaz ateşi
Dondurmalikahve Hakkakk Artacağını sanmam 37,5 a çıkarsa endişe edilebilir. Üzerinde ne var şuan banyoya girebilir eğer girmediyse .
Cennetagaci Hakkakk havalar çok sıcak öyle olması çok normal. Benim kızımda öyle. Bazen şakakları 37,2 oluyor üstünü inceltince düşüyor. İnce giyindirin
Hakkakk Cennetagaci kesinlikle benm çocuğumun durumu da aynı inanın ölçtüğüm için bu derecelerde olduğunu biliyorum inanın yoksa alnını öpsem sadece ateşi yok der geçerim. Geniz etinden dolayı kafası uyurken çok terliyor acaba hastamı oluyor diye tereddüt ettim
Hakkakk Dondurmalikahve iki gündür genel hali bu cnm ama alnını öptüğümde soğuk hava da çok sıcak istanbulda sabah 36.5 akşama doğru dün 37 idi gece çıkmadı 37 yü geçmedi daha. Kafası çok terliyor geniz etinden dolayı
Dondurmalikahve Hakkakk Hmm benimkindede var geniz eti bence bi duş alsın serinler 41 derece çok sıcak çünkü zaten geniz eti olan çocukların vücutları sıcak oluyor. Havada cok sıcak benimkini evdeki havuzda oynatıyom ben yoksa bunalıyo
Cennetagaci Hakkakk Endişe etmeyin çok normal. Bende bazen panik yapıyorum ama zamanla normal olduğunu görüp rahatlıyor insan. Ateşi olsa huzursuz olur ve giderek yükselir. İçiniz rahat olsun:)