Asel2019 Merhaba anneler Ben kabızım ne yaparsam yapayim geçmedi ama çocugum da isal 2 ay 17 günlük. Ishal ama yine de 5 ile 7 günde 1 defa yapıyor ve su gibi. Ne yapmalıyim .
Asel2019 Agoghst insallah öyledir doktorlar öyle demiyor. Sütüne aleejisi olabilir gazdan olabilir falan diyorlar.