Feyzosumunannesi yara için kremler var ben onlardan sürdüm. Benimkilerde yara olmuştu, kanıyordu hatta. Bebeğim emerken ağlıyordum bazen acıdan… ama kremlerden kullanınca ve de imkanın varsa meme uçlarına birşey değmesin açık gez evde, benim imkanım yoktu yatak odasında bazen çıkarıyordum öyle duruyordum(kaynanam bizde olduğu için), çünkü şuan meme uçların bayağı bi hassas ve birşey dokununca dahada ağrıyor