Kızlar bebeğim 25 aylık. Havalar ısınınca son günlerde bezinden rahatsız olduğunu farkettim. Son 2 3 seferdir kaka yaptım bitti diyor ve gerçekten kakali bez oluyor. Ve sabahki bezi çok dolu değil hafif ıslak. Bu sabah altını alırken zor bağlatti bez istemiyorum diyor.
Öncesinde böyle değildi yani tuvalete hazır farkındayım ama nereden nasıl başlayacağım tecrübeli annelerden fikir istiyorum..