Melike6152 bebeğim 37 haftalık 46 cm olarak doğdu ve şuan 5 aylık 62 cm bana kısa geliyor. Bizim gibi olanlar var mı
Syyyy Melike6152 boy uzunluğu genetik olabilir. Ya da sonradan birden uzayadabilir bence çok önemli değil sağlıklı olsun bütün çocuklar 🥰
BartuKaran33 Melike6152 kız mı erkek bebek mi sizin benim oğlum var 5 aylık kontrolde 65 cm di doktor ortalama dan biraz az spor yaptır dedi sizde öyle yapın
BartuKaran33 Melike6152 bide bu son kontrole kadar ne kadar uzun bi bebek diyordu sanırım büyüme atakları her çocukta farklı
Derinikolu Melike6152 37-4te 49 cm doğduk kız bebek. 5 ay kontrolünde 65 cm çıktık doktorumuz gayet iyi dedi
BartuKaran33 Eylulllllll kollar ve bacakları çapraz şekilde birleştirme bide ayakları birbirine birleştirip yavaş bir şekilde çekme (çocukta kalça çıkığı vs. yoksa takibi) bu şekilde Bi kaç hareket gösterdi
Glrmila Melike6152 36. Haftada kizim 49 cm 2.920 kg olarak dunyaya geldi. 4. Ay kontrolerinde 58cm 6.040 grm cikti. 5. Aya gireceğiz taş çatlasın 2 cm uzamış tir . Bizde oyle uzun değiliz ama benimki de bana biraz minik geliyor
Cihangirberna Melike6152 doktorlar hep kısa olcuyor kendiniz olcerseniz eminim fazla çıkar bence takmayın kafaya
Eylulllllll BartuKaran33 var ise bu söylediklerinize dair bir link paylaşır mısınız herhangi bir kanalda , izlemek isterim . Siz de uygun olur iseniz eğer 🌹😌
serayurtsever_ Melike6152 benim ki 3 aylıkken 65 cm di. Şu an 3 ay 3 ay 27 günlük perşembe günü ölçecek hemşire ama birden de boy atabilir