Derya341986 bence klima bizde klima almistik diğeri sadece sıcak havayı geri veriyor ve bir işe yaramıyor bizim evde odalar karşılıklı qciyorum klimayı 23 te oğlana uzun kollu zibin uzun pijama giydiriyorum bütün odalar da serin oluyor birde yavrunuzu klimanın önünde yatirmayin yani tam karşısında ilk çocuğum doğduğunda aldım şükür şimdiye kadar birsey görmedim gayet güzel