Cly01 Sütü bir 5 dakika kaynatıyorum o sırada kepçeyle alt üst yaptırıyorum havalandırıyorum sütü bence bu püf noktalarından biri. Sonra sıcaklığını kontrol ediyorum küçük parmağımı soktuğumda 7saniye tutup 7. Saniyede biraz yakıyosa tamam diyorum tam olması gereken ısıda. Bir kaseye 1 yemek kaşığı yoğurt koyup sütten üstüne ekleyip açtırıyorım sonra hepsini tencereye döküp çırpma teliyle güzelce karıştırıyorum.. Kavonozlara bölüyorum üstlerine temiz bir bez örtüyorum kapaklarınıda kapatmadan üstlerine koyuyorum sonra bir güzel sarıyorum 6-7 saat öyle duruyor sonra kapaklarını kapatıp dolaba koyuyorum ertesi güne taş gibi oluyorlar ❤️