ebrumuhammed41 Arkadaşlar bebeğim küçük parça plastik cisim yuttu ısırıp koparmış ne yapmam lazım diskiyla atarmi yoksa doktora götürmeme gerek varmı
ebrumuhammed41 CatBoy direk yuttu hani birşeyler yedirdim icirdim ama yutmasın da bir sıkıntı yoktu midesine inmiş olabilir diye dokturmuz yok
Yaseoo ebrumuhammed41 doktoru yok demişsnz o zmn 112 ara cnm bilgi al plastik derken nasıl brsy anlamadm
Yaseoo ebrumuhammed41 peki ne dedi bence brsy olacagını sanmıorum ama bilmiorum yanlış bilgi vermek istemem
ebrumuhammed41 Yaseoo diskiyla atmasını bekleyin dedi doktor röntgen filan çekildi gözükmüyor ciğerler temiz dedi