Munoss Zaten kilo ve boy olarakta ilerde olan bir bebekti ama bu kadarini bende beklemiyodum 2 3 gun geri geri surundu sonra emekledi 1 hafta sonrada kendisi oturdu . Az oncede babasi yatiyordu ondan destek alim ayaga kalkti ziplamaya calisiyor gulmekten videosunu cekemedim 😁 simdi yok artik diyenler olur belki ama olsun lince hazirim .mutlu oldum paylasayim dedim.
Narin Munoss Tabii ki olabilir ama siz baştan fiyasko vermişsiniz zaten kilo ve boy olarak önde diye.Çocuk üzerinden ego yapmak biraz irite edebiliyor.Maşallah bebeğinize.
Berdemal Munoss bir anne mutluluğunu payleşmış enteresan da bir durum neden linç edilsin ben olsam ben de yazardım ki edenler olacak ben de biliyorum maşallah demek gerek benim yeğen de 3 aylıkken yanına konan yastıkları aşıp yataktan düşmüştü mesela bazı bebeişler hızlı gelişiyor 😊
Munoss Narin ego yapmıyorum alakasi yok boyu da var ama obez bibbebek mi deseydim daha mi gercekci olacaktim
SSYSmyye Bebeminnie alkışlayın tabi maşallah da diyebilirsiniz heyacanını mutluluğunu paylaşmak isteyen anneye . Bi yeriniz eksilmez 😉
Deletedmom115 Vallahi yuh be ne kadar fesat insanlarsınız kadın mutlu olmuş yazmış illa bir yerden bir şey çıkaracaksınız. Kilosunu boyunu da görmeyiverin artık.
Caglaa Deletedmom115 ay valla ya. Hava atiyosada atsın nolacak bi içten masallah desinler yani. Munoss masallah bu arada bebisine cnm😍🌸
Munoss Deletedmom115 ya degilmi insanlar ne kadar garip ozellikle boy kilo vermedim.ayrica obeze giden bi bebek falan deseydim dikkatli besleniyor bilmem ne bunlari saysaydim o zaman baska turlu olacakti .insanlar tuhaf iste..size tesekkur ederim
Munoss Berdemal bizimkinin hizli gelisiminin sebebi kalabalikta buyuyor cok ilgileniliyor gelisimini buna bbagliyorum boy kiloya gelince tamamen irsi benim dayilarim amcalarim ve esim hepsi 180 den yukari ustelik iri yapililar .. millet bebek olarak dusunuyo genetik diye bisey yok onlara gore..ah ah
ikikizannesi Munoss bnm kizimda 6.ayin sonunda tutunup kendini kaldiriyordu suan 7ay25 gunluk koltuk kenarinda 3 4 adim siraliyor buyuk kizimda 9ayluk yurumustu ama bnmkiler zayif pire gbi
Munoss Caglaa cok tesekkur ederim hava atmis olsam kilo boyda verirdim degilmi ustelik kilosu ust sinirda obeze gidiyor ve beslenmesinde sinirlamalar var ondan bahsetnedim diye konusuyolar bunlari soylesem baska olurdu.insanlar iste
Yalin Munoss hizli gelismeler olabilir tabi, arkadasimin oglunun disi de destekli ayaga kalkmasi da 5.5 aylikken oldu. Gozumle gordugum icin sizinki de normal geldi. Masallah kuzuyaa
Sh123 Munoss ay maşallah yakında seslenirsin oğlum/kızım mutfağa gel diye yemeğe çağırırsın gelir falan ek gıdayada başlamıştır 😂😂yürüyünce tutabilene aşk olsun bence bu çocuğu 😍 bide kaç kilo suan
Munoss Sh123 ya suan 10 kg ama ek gidaya tam gecmedik sut oncelik gidiyoruz sadece gunde bir meyve veya sebze yiyor hareketlenene kadar ..10 kilo biraz susko bi bebek ust sinirda malesef
Zeyhafsa Maşallah canım benim ☺️ Biz anneler böyleyiz aaa kafasını çevirdi , aaa gaz çıkarttı herkesin bebeği kendine mükemmel ❤️ Ben öyleyim İlk gülücüğünü gördüğümde Sanki benim bebeğim keşfetmiş gibi havalardaki uçtum 😂😂