Geçen yaz molfixin külot bezini kullandım çok memnundum bu yıl yine aldım. Yaz mevsiminde daha rahat olur diye ama rezalet yani elimdekileri acımasam çöpe basıcam. İstisnasız her sabah kıyafet değiştirip yıkıyorum her sabahhh. Çiş taşırıyo sürekli. Bi ara sahte falan mı aldım acaba diye düşündüm ama yok değil