Gozdekaya43 Herkes merhaba 3 buçuk ay önce sezeryan oldum ama göbeğim hala duruyor top gibi 72 kiloyla doğum yaptım şuan 65 im zayıflasam gider mi diyorum ama gidicek gibi değil korse kullansam gider mi tecrübe paylaşır mısınız
614408eoa Gozdekaya43 korse flan bos diyet e baslamalısın ve alt karnı calıstıracak hareketler plates le cözersim 2 sezeryn oldm ikisini de bu sekilde atlattım
Winner Sezeryan göbeği maalesef gitmiyor. Ne yaptıysam gitmedi. Kızım 1.5 yaşında hala duruyor. Dar kıyafet giyemiyorum. Düşünün artık