Gizemlina26 tabi ki emzirmek sütü zaten arttırıyor birde aralarda sağım yaparsanız göğsünüz sütü yeterli üretemediğini düşünüp çok fazla süt salgılamaya başlar sizinde onu sürekli boşaltmanız gerekir siz boşalttıkça göğüs yenisini üretmeye hazırlanır, sadece emzirirseniz emzirme bitince vücut belli bi süre sonraya süt salgılamaya başlar Buda bebeğin acıktığı saat olur