Ygzpri Bu konudan muzdarip biri olaram nacizane tavsiyede bulunacağım. Bana o gaz yapar bunu yeme bu gaz yapar bunu ağzına sokma diye diye ben hiçbir şey yiyemez olmuştum tavuk eti ve kırmızı et dışında. Yesem de gazlıydı bebeğim yemesem de. Bir süre sonra hiçbir şey yemeye yemeye hem kendim çok dirençsizleştim hem sütüm azaldı maalesef ve bebeğim emmeyi bıraktı. Büyük bir yara bu içimde maalesef. O yüzden aşırı gaz yapacak şeylerden tabiki uzak durmak şartıyla her şeyden azar azar yemenizi öneririm.