Güzel yiyen bebeklerim şimdi ağzını kapatıp duruyolar yemeğe karşı diğer herşeyi yiyolar meyve havuç vs vs kahvaltı da güzel yapılıyor ama öğle akşam yemeği zar zor kirletiyorlar yine de yemiyorlar geçici bir dönem midir acaba? Ara öğünlerini vermesem acıkıp yerler mi