Tugce59 Kışın hiç böyle yapmadım. Ama yaz geldi ve sorun olacağını düşünmüyorum. Size de sormak istedim. Banyodan sonra dışarı çıkarıyor musunuz bebişlerinizi?
Laden Tugce59 genellikle gece yıkıyorum ama yazın sabahları terlemiş olarak uyandığı için mecburen yıkıyorum. Saçlarını kurutma makinesiyle kurutuyorum🌺
-Cedric Tugce59 genelde dışarıdan eve gelince akşamları yıkıyorum. Dışarıda düşüyor üstü başı toz toprak oluyor , parkta 100 tane insanın oturduğu salıncağa biniyor . Eve gelir gelmez direkt duşa sokuyorum
Deletedmom_109 Tugce59 annem banyodan sonra uyursa bir sıkıntı olmaz demişti. Ben de gün içinde yıkayıp uyutuyorum sonra dışarı çıkarıyorum. Bu şekilde yazın da kışın da bir sıkıntı yaşamadım
Bebegimm1 Tugce59 ben yaz kış cikardim hele yazin gunde 3 kez duşa sokuyordum hic de bir sey olmadi hava serinse hirkasini alirim duştan ciktigi için eger sicaksa bir sey yapmam
Eminos Tugce59 yazin ozellikle yikayip oyle cikiyoruz carsiya veya bi gezmeye filan giderken disarisi cok sicak bende dus alir oyle cikarim
Elfelf475 Tugce59 kışın da çıkardım yazın da bebekler bizden daha aktif hemen üşümez kaldı ki bu sıcakta çok sor coook