Mucizem11 Selam herkese bebeğimin saçını 3 aylıkken sıfıra vurmuştuk şu an 8 aylık sarışın bı bebek ama hala saçları gür değil ve çok uzamadi ince telli baya tekrarmi kessem diyorum ama bu kadar zaman uzamadi sizler neler yaptınız
drn5410 Mucizem11 22 aylık hala azıcık saçı var hiç kesmememe rağmen saç bakım yağı aldım arifoğlunun 2dir kullanıyorum bakalım uzun vadede etki edecek mi
Esra26 Mucizem11 tatlı badem yağı sürüyorum ben haftada bir, etkisini görüyorum hem çok parlak yapıyor hem uzamaya başladı, yani uzaması belki de fizyolojik artık ama kullanıyorum 😅
Smnl Mucizem11 bilimsel olarak saçı sıfıra vurmanın hiç bir artısı yok gürleşmesinde. Kızımın saçı 2 yaşına kadar kısa ve cok azdı. 5 ayda inanılmaz uzadı ve gürleşti. Vücut bilir ne yapacağını. Kendi haline bıraksanız daha iyi
pandam_05 Mucizem11 kızım 25 aylık saçı çok geç uzuyor çok kısa badem yağı ve saf zeytin yağı karıştırıp sürüyorum bazen de Hindistan cevizi yağı duştan 2 saat önce işe yaradı uzuyor inşallah ☺️ Kesmeyin bir kere kesmişsiniz belli ki yapısı o yağları deneyin