18 aylık oğluma almayı düşündüm mutfakta olduğum sırada oda baksın diye, çünkü bu aralar ne yapıyorum diye merak edip kucağıma gelmek istiyor. Ama eli kolu durmayan da bir çocuk acaba alsam kendini tehlikeye atar mı işimi daha da mi zorlaştırır bilemedim. Ha böyle de zorlaniyorum belki merakı bir nebze giderse rahat ederim diye düşündüm. Alipta pişman olan var mı, 500 TL gibi en ucuzu hani alayım tamam da kullanamazsakta para çöp olacak. Kullananlar yorum yazarsa çok sevinirim