Merhaba anneler. Kızım 8 ay 13 günlük 10 gun önce dis çıkardı ama 10 gündr beni emmek istemiyor gece 1 sabah 1 kere emiyo ve daha istemiyor sabah kahvalti öğlen yemegi ara öğünü ve birde gece uyumadan önce uyku maması yapıp yediriyorm tabi cogunluk anne sutuydu ben şimdi öğünleri artirmam mı gerekiyor bilmiyorm beynim durdu üzülüyorum emmek istemiyor diye geçici bi dönem mı onuda bilemiyorm sütüm azalmaya başladı bol su icmeme ragmen tecrübeli annelerden öneri bekliyorm😔