Hifa35 İyi günler hanımlar adetime son 3 gün var test yaptım ilk normal gebelik testi yaptım Onda çok hafif ikinci çizgi çıktı sonra erken gebelik testi yaptım onda ikinci çizgi baya belirgin hafta sonu olduğu icin kan testi yaptıramıyorum acaba varmıdır gebelik meraktan Çatlıcam lütfen bu durum başından geçen varsa yardım edebilirmi ? https://imgyukle.com/i/RdKebj https://imgyukle.com/i/RdK8ro
Mom-Urz Hifa35 İkincisinde çizgi baya belirgin hamilesiniz büyük ihtimal kan testi yaptırın bence netleştirmek için😌
pandam_05 Hifa35 ilk testte birşey görünmüyor ama ikinci hamile olduğunuzu gösteriyor gönlünüzce olsun herşey
Hifa35 Mom-Urz hafta sonu olduğu icin yaptıramıyorum pazartesiye sağlık ocağından sıra aldım yoksa heveslendim olmazsa üzülürüm yaa
2guzelinannesi Hifa35 hamilesiniz iki kizimda bundan da silikti ogrendigimde zorla gornuyordu rabbim saglikla dogmasinu nasio etsin
Gokcennderenn Hifa35 hayırlısı olsun inşallah acile gidersiniz ordan kan testi yapabilirsiniz yaparlar