Dudakları üşüdü diye titrememjs olabilir. Yenidoğanlarda bir çok refleks var, çok emdiklerinde yoruluyorlar o zaman bile titriyor dudakları. Fazla giyydirirseniz de isilik olur o daha zor çocuğa. Göğsüne bakın soğuk değilse usumuyordur diyorlar hep. El ayağa bakma hep soğuk oluyor oralar genelde