yagizinannesiiiiiiiiii Bebeğim herseyden korkuyor az önce kucağımda uyutmaya çalışırken bogazim gicik yaptı öksürdüm cok korktu ağlamaya başladı dudaklarını bükerek neden böyle kızlar artık moralim bozuluyor okuyoruz sürekli yine aynı 🥺
Deletedmon_65 yagizinannesiiiiiiiiii aynı benim bebeğim de aynı hapşırıyorum yerinden sıçrıyor sonra ağlama krizi 🤦🏻♀️🤯
Neva77 yagizinannesiiiiiiiiii benim kızım da öyle ani seslerde çok irkiliyor bu hapşırık öksürük olsa da
irmak28 Bebekler bu dönemde uykularını aktif uykuda geçirdiği için en ufak bir sesten etkilenebilirler o yüzden endişe etmenize gerek yok benim bebeğimde aynı şekilde dün telefonu düşürdüm irkilip uyandı tekrar uykuya devam etti önemli olan yanında olmanız